Måndagen den 15/11 Gamla stan , Br , Tv


Så var det måndag igen !!!
Känns som tiden bara Swichar iväg . Förskolan var stängd i dag så jag passade på att ta med Tindra in till stan ..Direkt när killarna gått till skolorna ..
När jag kom in till Gullmars ..Så upptäckte jag att Busskortet var borta , Hmmm !! Så kom jag ihåg att Isa hade lånat det i helgen ..Och självklart glömt att lämna tillbaka det Grrrr Ungar ..Så fick bli till att åka buss över till Söder o sedan gå resten av biten ..
Gick igenom Gamla stan ..Så fint där o när allt jul kommer upp blir det ännu finare ..Undrar är dom öppnar Julmarknaden där ..Det måste jag kolla upp ..Där är det ju såååå M.Y.S.I.G.T !!!
Julgranen hade dom redan på plats ..Minuten efter det här kortet hållde en stor lastbil på att köra in i ett av husen ..Tindra tyckte det var riktigt spännande ..Sj ville jag bara komma förbi o kunna gå vidare ..


Vi skulle igentligen till Junibacken i dag ..Men eftersom kortet var på villovägar så ändra vi planen ( eller rättare sagt jag ..Hon hänger mer bara med haha )..Så tänkte att "Rum för barn" på Kulturhuset är ju också roligt ..Och då skulle vi kunna låna lite böcker också .. Väl framme så fick vi reda på att dom öppnade kl 13 ..Hmm ..Ny plan vad göra i flera tim utan att göra av med en massa pengar ..
Fick bli BR ..Och där fick hon leka så det räckte o blev över


Efter att ha lekt spelat osv så gav vi oss av mot Kungsholmen ..Tindra hade läkartid till Ögonläkaren kl 13 ..Var massor av barn o föräldrar där men gick fort o Gick bra men var lite svårt att få henne att se igenom ögon maskinen ..Så blir en y tid framåt vår ..Fast jag tror inte hon har dålig syn ..Men bra att dom kollar upp det ..

Ps: I kväll regnade det o snön smälter :-( Nu ladda för kvällens tv ..Först Förväxlingen sedan blir det till att Swicha mellan Sofias Änglar o historieätarna ..
Skoj att Historieätarna är tillbaka ..







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!