Lördagen den 19/11-16 Isa 16 ,Marängtårta , Kusinerna ,Återblicket !!!

Oj oj oj redan Lördag o i dag ska vi fira Isa !!!!


I dag började jag även fixa lite jul här hemma ..Har bestämt att jag vill ha vitt tv rummet ..Kan inte kalla det vardagsrum eftersom det är så litet ..Kommer nog kännas mycket ljusare då ..




 Det färgglade blir i barnens rum ..Fast ska byta den rosa till en vit Ist till Tindras rum ..
Sedan kom patrik o Therese o kusinerna o firade Isa o Oskar som också fyllt år ..Var ett gäng som inte kunde komma ..Isa  blev så glad för sminket hon fick ..
 Kusinerna ..Dessa mobiler ..Anat var det på min tid "skratt" ..Då var vi ute o lekte med pinnar haha eller inte ...
 Isa ..
 Fickadax ..
 Datorn gillar Oskar ..

 Mamma gjorde så goda Marängtårtor med röda vinbär ..Mums!!!
 Hahaha gäller att hålla knivarna rätt ..
Man blir trött av all lek under dagen ..Tindra somnade gott på fåtöljen ..Och någon timme efter vad hon så här pigg !!! Hoppas på luft madrassen är jätte skoj ..Enligt Tindra ..

Blev lite återblickar i dag också ..En tjej för 1 år sedan ..Lagom road haha
 Mat dax för ca 1 år sedan ..Liten hade barnstol då ..Måste köpa en ny stol till henne ..Fast nu är hon ju stora tjejen o vill sitta på vanlig stol ..
 Mamma !!! Jag kan äta själv ..Tindra 2 år ...




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!