Måndagen den 21/11 Farsta , målar , julsaker , Återblicker !!!

Hej hopp redan Måndag o ny vecka !!!!
 Blev till att lämna dom i skolan o förskolan fort och ge sig av mot Farsta ..
Isa hade läkartid ..
Självklart passade vi på att se på allt fint i alla butiker också ..Så mycket gulligt o fint ..Gillar tygtomtar ..Gärna i grått o vitt ..
 Dom här tomteflickorna var ju så söta ..Skulle passa en liten prinsessa ..
 Och dom här 2 tomtarna skulle passa överallt där hemma ..
 Fint med rött till jul ..Fast blir inte så mycket sånt hemma i år ..
Var meningen att vi bara skulle ta en hamburgare men vi var båda så hungriga o vem kan då motstå en Lunch buffe haha ..Inte jag Iaf ..Med min dåliga karaktär ..


 Inte klokt vad min lilla Isa har blivit stor ..Växt om mig gjorde hon för många år sedan ..Hmm ok ..Kanske inte det svåraste men ändå ..Nu mer är det bara 2 som är kortare än mig ..Nog bara en tidsfråga tills 12 åringen också växer om mig ..
Sedan åkte Isa till skolan o jag hem ..Passade på att fortsätta där hemma även fast jag tycker jag inte hinner något om dagarna ..Blev Iaf hemma gjord pizza i dag ..Med Julskinka i ..Riktigt gott ..Även om den kanske inte ser så god ut ..
Fick upp lite återblickar på FB i dag med ..För exakt ett år sedan var vi inne i målartagen ..Allt skulle bli svart som hade varit vitt ..Vita skåpet blev svart ..
 Och mina hjälpredor hjälpte mig bra med målningen ..Här var det brudkistan som fick bli svart ..
I dag så är det dags för brudkistan att bli vit igen ..


Tindra var ej hejare på att köra fort med dockvagnen tills hennes pappa fick nog ..Så nu är det bara ute hon får köra den ..Men lika roligt det ..Och när våren kommer så är det dags att dra dockvagnen igen för henne ..Ute ...

Lite supermannen över det här kortet ..Gullungen då !!!! Skitig o sött ..För ca:1 år sedan





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!