Fredagen den 13/11 :-)

I dag så skulle man väll igentligen stanna hemma denna olycksbringande dag ..

Men å klart måste man det ..Så gick till Förskolan lagom till Frukost med Tindra ..

Och sedan fort hem o börja måla innan jag skulle iväg o göra om ett skyltfönster ..Vårat kök är inte bara ett hemskt 70:tals kök ( vi ska göra om hela till sommaren )..Dom har även satt Kork på vägen ..Så hemskt så för att orka med köket så behöver man Iaf måla om där ..Även om vi kommer riva ut hela sedan ...Vet att Kork börjar komma tillbaka i inredning men då i en nyare tappning o då kan det vara ok ..Men det här är bara så hemskt ...

Blev inte så där jätte bra men hann Iaf med 2 strykningar innan jag lära skynda mig iväg ..
Före bilder :




Och Efter :

Blev Iaf bättre än tidigare ..Funderar nu på att måla om kaklet också .. :-) ..




Sedan var det bara att skynda sig iväg ..
Och så här såg skyltfönstret ut innan ...Bortse mot att det blir dåliga bilder då jag inte har någon bra camera  som klarar av att ta kort genom glas ..
Före bilder :

Före:

före:

Efter : Fick bli Svart ,och rött nu o lite Jul över skyltfönstret :-)







Och ja det är som sagt inte lätt att ta kort utanför ett fönster men men lite kan man Iaf se :-) ..
Och vad äter man på Fredagar när barnen/ ungdomarna är hemma ?!!!
Tacos så klart :-) ..

Min Talrik ser ut som vanligt ..

Fick med mig lite smått o gått i dag ..Den här fina Krukan o alla fina Talrikar ..Dom ska vi inte äta på utan dom ska upp på väggen ..Kommer bli så fint ..Hoppas jag Iaf ..

Så nu tar vi mysfredag här hemma ! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!