Söndagen den 8/11 Fars Dag !!!




Grattis alla pappor o speciellt min pappa !!!!
I dag så var vi fortfarande på Gotland så blev Farsdag fika för Anders pappa i dag med Anders släktingar .. Så här trött blev Tindra av den go fikan :-) ..










Hann inte med så mycket mer innan det var dags att ge sig av mot båten ..Kändes lite si så där när det var höga vågor . Hade varit storm söder ut men som tur var så hade det avtagit en hel del när vi var på väg hem ...Kände av vågorna hela resan men gick rätt ok ..


Tindra o alla andra barn verkar inte bry sig ett dugg om att allt svajade ... Medans föräldrar inte var likaroad ... Dom lekte på som vanligt ..Funderar om jag ska köpa ett sånt bord o stolar till tindra ..Fast i ljusrosa då ..






Gillar " MAMMUT " stolarna o bordet ..





Åter till resan ..Tindra såg på Film som vanligt ..








Tindra softar i film rummet med några flickor ...








Dom här 2 hade inga problem alls över vågorna dom ..Måste bero på att dom är Gotlänningar båda 2 ligger i blodet så att säga "skratt" :-) ...








Själv mådde jag inte alls så bra som dom andra 2 ..














Hemma igen så fick Anders en Farsdag present av Tindra .








Tyckte den var gullig ..En liten ljuslykta med text ..








Första Julklapparna är inköpte hittade en Frost Kjol o strumpor ( rea) till Tindra ..Lika bra att börja i tid ..Har ju ett gäng att köpa till ..








Snart en ny vecka o den här veckan blir spännande för min 18 åring som ska köra upp o göra teorin ..Håller alla tummar jag kan redan ..Tänk vad skönt med en till chaufför "skratt" :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!