Lördagen den 7/11 Visby !!!




I dag så var det lite uppehåll från regnet men var mört o grått hela dagen ..Kändes lite som att det aldrig blev dagsljus i dag ..Affärer hade lyktor utanför o dom sken som att det skulle varit kväll hela dagen ..Fast var så klart mysigt med alla lyktor o Julsaker som hängde överallt i butikerna ..
Tindra på G mot Visby :-) ..

Lyktor utanför varje butik ..

Blev en väldigt regntung dag ...





Fast Visby är alltid fint tom en regnig höst dag :-) .. Var så tidig så inget hade hunnit öppnat än







Min lila skrota o jag ...







Snabba steg mot ringmuren ..





BR hade även öppnat så Tindra var överlycklig när hon fann sin favorit från Frost " Elsa! :-) ..







Ser över vad det kan bli till Julklapp :-) Jösses ..Vad lik Tindra börjar bli sin pappa nu ..Tidigare var hon mest lik mig men inte nu mer ..







Lite bilder på allt fint jag hittade ,ville ha allt men blev bara en liten sak till Anders ..Fars dag present till i morgon
Så fint ..En sån fåtölj o bord skulle passa super hemma hos oss :-)





Doftkrukor med doftpinnar är ett måste nu mera (Y) ..På Indiska hitta jag ett helt gäng goda dofter ..











Hittade så snygga kappor från Cream  .. Den här vita var jätte fin ..Fast hittade en lika snygg från HM för halv priset ..Får se kanske blir ett köp eller vänta till REAN ..Snåla jag haha :-)





Den här kappan var nästan finare o också från Cream ..Så snygg ..





Var som vanligt jätte mysigt inne på La Vie .. Juligt o fint ..








Tindra o jag i rusket ...Och ja hon vägrade ha mössan ..





Kom nu mamma nu ska vi handla till pappa (Y) ..Säger liten med klänningen på svaj haha ..





Var även in på flera andra butiker den här är en rätt ny favorit för mig " Garage "Så snygga saker ,möbler osv Vem skulle inte vilja ha den här dörren hemma ..Så snyggt ..Funderar på att förstora den här bilden o göra en tavla av den Ist ..





Inte långt kvar nu tills vi är där ! :-)








Lampor i Vintage stil  ..Snyggt i rätt inredning ...





Trollhassel måste bara ha ..Snyggt året om ..





Snygga vippor ..





Blev en del bilder från Lördagen ..O ändå är det bara en bråkdel av allt fint jag tog kort på ..Men det får räka ..Blev en inne dag resten av dagen Iaf ..







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!