Fredagen den 6/11 Isa 15 år o Mot gotland !!!

I dag fyllde min stora tjej 15 år ..Tänk vad tiden går ..Var ju typ i går vi sprang ( om man nu kan springa höggravid med en dunder mage haha   )  där på parkeringen mitt i natten o kämpade för att hinna in på Förlossningen .. Och 3 tim senare var du född  Emma Isabelle , Eleonora ! <3 ..


Här hade hon hunnit bli några månader ..





Eftersom det är skola i dag i vi åker till Gotland så blev det lite firande tidigare i veckan .. Vi passade på att äta buffe på White rice i Tyresö Centrum ..Var riktigt gott o som vi åt :-) .. Blev en liten tjej dag då med bara tjejerna en som sov o en som åt "skratt" ..
Stora tjejen som redan är 15 år ...




En liten en som sov så gott ..


Och det här åt jag ..Mums !!! va gott det var ..Plus 3 tallrikar till haha fast det har jag redan förträngt "skratt" :-) Är det buffe så är det ... :-D ...




 
Det där var ju någon dag sedan o i dag så passa vi på att åka över till Gotland . ..Var så länge sedan vi var där sist så en Gotlänning här hemma som verkligen längtar hem nu ..

Tindra har redan kommit in i en ålder där hon byter kläder hela tiden ..Så tröjor åker av o på igen ..O strumpor får inte sitta på länge ...




Hon hade Iaf  att göra under resan ..











Och självklart blev det lek i lekhörnan också ..Var mycket ban på båten för en vanlig fredag tyckte jag ..Skoj för Tindra ..




Vi han även med lite mat ..


Sallad o fisk blev det ..




Ska mamma o pappa gå med vagn så ska jag också göra det tyckte Tindra ..Mot bilen o snart da att köra av ...





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!