Lördagen den 14/11-15 ..Fixar dag !!!!

I dag är det en rätt mörk dag att vakna upp till efter det som hänt i Paris ..Så nog blev det en riktig olycksdag för många många människor i går allt ..
<3 till Paris är det enda man kan säga om det hemska ..

Sj har vi äntligen börjat fått upp tavlor lite här o där ..Var inte en dag för tidigt .:Skulle ha gjort det för länge sedan men händer hela tiden något ..

Fast så klart åt jag frukost förre ..Testade dom här med Blåbär ..Riktigt gott ...

Mitt på dagen passa vi på att gå in till Tyresö C jag o alla ungdomar/barn ..Passa på att äta lite och det var supergott ..Tyckte tom jag ..Roligt att jag äntligen fick med alla 5 på samma kort ..Dom flesta brukar fly ganska fort ..Så fort jag kommer o ska ta kort så då blir det bara den minsta kvar ..Obland ser det ut som jag bara har ett barn ...

Väntar o väntar på Hamburgarna ...Samuel Elias o Isa ...

Äntligen kom dom ..Jimmie Tindra ,Samuel Elias o Isa hugger in haha ..

Blev en sväng runt i butikerna sedan ..

Självklart skulle dom till spelbutiken ..




Samuel ser mystisk ut  :-) ..Var riktigt kallt i dag fy vad vi frös när vi gick till C ..Så nu gäller det att ha mössor vantar o tjocka jackor på ..Känns som snart kommer snön ..

Väl hemma igen laddade vi inför Lördags kvällen ..

Blev ett gäng godis för gänget här hemma ..

Förresten Tavlorna vi satt upp ..Så här blev det ..Bortse mattorna dom ska bort ...

Och så här blev det på andra sidan ..

Och 3 sidan så här ..Nu ska vi bara leta efter fina motiv till ramarna eller så målar jag själv ..

Mattor är något vi verkligen behöver här ..Är rätt kalt nu när det börjar bli vinter o hela huset är en plan så finns ingen övervåning så gäller att ha varma mattor att värma sig på ..Dom här är fina alla ..Men får se vad det blir tillslut ...
Image result for mattor


Image result for mattor


Image result for mattor


Image result for mattor


Trevlig Lördag kväll !!!






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!