Hej igen Bloggen 5/11 !!!! Vardagsrum i Lägenheten :-) ...

Jösses !!!


Den här bloggen har verkligen stått stil utan att det hänt något på månader .I verkligheten har det så klart hänt massor ..Men ibland fins inte tiden till att sitta o uppdatera bloggen o då blir det så här Men får se nu när jag är klar med Homestylingen av min lägenhet så kanske det finns mer tid ..Vi får se ..Nu har jag bara ett företag att ta tag i plus ett radhus att styla (Y) ..
Så här har jag Iaf sett ut under dom senaste veckorna .I färgburken hela dagarna  o flängt över hela stan efter möbler osv .

både kvällar helger o dagar har jag varit där o rivit bort lager av tapeter sedan målat målat o målat ..När jag var mitt i kändes det som det aldrig skulle bli klart ..Men till slut så ..Hann inte med allt jag ville men det hinner jag fixa med .
Eftersom jag vill komma så billigt undan som möjligt ( gärna gratis) så tycker jag att jag lyckades ok ..Hade jag haft en massa pengar så hade det bara vara att gå till en inredningsbutik o köpa allt från början men då hade det blivit ett inredningsrum bara ..Så lite fix o lite gammalt är bara bra enligt mig o miljön ..(Y)
Fast i Atrumhuset blir det lite nyare men försöker alltid fynda så mycket som möjligt ...

Testat lite mörkare färger Ist ..Roligt att göra om  ..Och blev desto roligare när rummen börjar bli klar (Y) ..
Lite Förre bilder :
Vardagsrum .Då vi flyttade så lämnade jag kvar sånt vi inte hade användning för och eftersom jag ska ha kvar lägenheten ett bra tag till så hamnade det här ..

Vit kan vara så fint o även så fel som det här ...




Lite mer som blev klar efter flytten ...

Soffan fick jag inte ta med mig ..Även fast jag gillade den massor o är mycket skönare en den nya som vi har där ..Så den saknar jag en del ..Även om den inte alls är snygg ... Mattan fick jag grattis från en tjej på blocket när jag köpte annat ..Grönt är inte riktigt min färg ..Men kan vara jätte fint i ungdomsrum eller i ett tuffare hem ..

Ja som ett väntrum hos Tandläkaren ..TYP !!! Hahaha :-)



Efter bilder :
Tyvärr blev bilderna lite suddiga men syns Iaf någorlunda Ska ta nya bilder nästa gång jag är i lägenheten ..
Bortse kuddarna i soffan på den här bilden ..Målade 3 vägar grå o en svart ..Rammarna över soffan var vita innan men fick bli svarta även dom ..

Har letat efter möbler överallt på Ikea , Blocket ,Loppisar ,Secondhand osv osv ..Dom här fåtöljerna fick jag grattis från en tjej på blocket. I gentligen ute möbler  ..Lite färg så var dom hur fina som helst igen ..Spegeln är i från en som skulle flytta ( grovsopprummet )

Soffbordet fick jag också grattis från en tjej på Blocket som tröttnat på det . Det passade inte när jag bode i lägenheten men nu är det jätte snyggt i det mörka ..Lampan blommor Ikea ..Fejk fårskinnet från Hemtex ..

Speglarna är från en gammal spegelvägg från 80-talet  som blev lämnad kvar iAtrumhuset .Har jag satt på eltejp på så blev det spröjs på dom . Tavel hyllor  Ikea . Mitt fina gamla bord blev svart ..Konst Gräs ljusstakar ljus , Lampa  från ikea . Krukan på golvet ommålad loppisfynd ,Stora vasen på bordet ommålat loppisfynd ..Finns att köpa på Ikea i natur också ..Blomma , ljus o bricka ( bordet) Ikea  .

Kuddar Ikea och Rusta .Svart överkast från Ikea ..Köpte 2 dubbelöverkast så dom räckte även till Divandelen .



Fick nog med allt ..Ska visa köket ,Sovrummen o Badrum/Toan sedan och även hallen ..Men det få bli längre fram ..Strax iväg på utvecklingssamtal :-) ..Må gott alla o välkommen tillbaka till min lilla blog ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!