Onsdagen den 11/11 Solna o stan !!!

I dag gav vi oss av mot Solna !!!
Tänkte hjälpa till lite i systers butik o Tindra skulle äntligen få träffa sin Kusin Roxana igen :-) Rätt trött tjej ..



Tänkte att det skulle vara skönt med en " liten " promenad ..Från Skanstull till Odenplan ..Götgatan i sol



Slussen mot gamla stan ..Tycker Stockholm kan vara så fin ibland ..

Och mot gamla stan ..

Mamma !!! Vill inte vara med på kort ...

I Gamla stan står Julgranen på plats ..

Och tänk !! Jag som alltid brukar springa in på
Kränku och köpa Te när jag är på Gotland ..Nu behöver jag bara ta mig till Gamla stan ..Lite närmare så var ju perfekt ..Fast kan ju så klart även köpa på nätet också ..

Och så hamnade vi tillslut på Drottninggatan ..Nu började liten ge upp den här lång promenaden ..

Och sov så gott i vagnen resten av resan ..

Var såååå hungrig så passade på att testa den där långa hamburgaren på Burger King ..Var helt ok o bättre ( enklare) när den var långsmal än rund när man skulle äta den ..



Efter några tm med allt plock i butiken så kom Tindra tillbaka o fastnade så för en Sparkcykel ...



Vägrade att släppa den o när Anders kom så tog hon in den själv i bilen ..

Väl hemma så tog vi det bara lugnt ..Försökte ta kort på Samuel gick ungefär lika bra som alltid ..Han sprang förbi fort o vägrade va med haha ..

Ja en liten glimt från Tindras rum ..Har inte hänt mycket där än ..Ska upp med hyllor fixa spisen ( ska bli vit .Stolar o bord osv osv ..Så det är mitt nästa rum att börja med .. Nu är allt på golvet ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!