Tisdagen den 10/11 Lite smått o gott :-)))

 I dag var det strålande sol när jag lämnade Tindra på Förskolan ..Så passade på att gå en rask promenad i Alby innan jag gick hem ..Tog exakt 40 min från dörren runt spåret o hem till dörren igen ..Ska helt klart fortsätta med det så fort vädret o tiden tillåter :-)



Så lugnt där bara nån som är ute o rastar hund o någon annan går med barnvagn ..

Det här är en vis skillnad från betongförorten man är van vid ..






Efter snabba promenaden  blev det in mot Tyresö C o uträtta ärende ..Isa hängde med eftersom hon en då var hemma i dag .
Gick ö överallt men tyckte det var roligast på Hemtex ..Ser lite över julklappar ..Filtar är ett måste nu när det är så kyligt ..

Brukar inte gilla Guld eller så men dom här var riktigt fina o kan tycka att det kan vara fint till mörkare möbler .. Sdan var det ju även bra pris på ljusstakarna nu

Lite julklapp till en  15 åring ..Fast det var jag tyst om ..Eftersom hon var med :-)

Skoj !!! Vem minns inte dom här ..Tant grön , Tant brun och Tant gredelin..

En massa roliga nostalgi muggar o saker från Elsa Beskow ...







Dom här Ljus stakarna var riktigt fina ..För ett år sedan hade jag inte alls gillat dom men nu så tycker jag dom var riktigt fina ..

Isa fick hjälp med slipsknuten inne på Dressman :-) ..

Med så mycket fönster Shopping blev man hungrig så fick bli på det här stället ..Hmm inget favvo ställe men funkar när man vill äta något fort ...

Elias här så gullig ..Han tycker det är så roligt att gå med o hämta lille syster ..Hanns skola ligger exakt bredvid förskolan så han brukar gå över o heja på Tindra när han är på vägg hem ..Om hon är ute på gården .. Snart så får han börja hämta henne också ..

Alltid lika roligt tycker Tindra när någon av syskonen hänger med o hämtar henne :-)

Och så gav vi oss av hem ..Hand i hand ..Syskonkärlek <3






När vi kom hem hade Isa bytt om Haha alltså den här tjejen hon är för rolig hon med sina kläder o ideer ..

Undrar vilken film hon tänker på med dom här kläderna :-) ...




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!