Torsdagen den 12/11 Firar körkort (Y) ..


                                           Jimmie !!!!!


Blev ett till inlägg för dagen ..Min äldsta 18 åring klarade nämligen körkortet ..Så roligt för honom och har gått så fort för honom ..Så nu så ska han snart börja med nästa kort ..
Och det passade vi på att fira lite smått ..Blev lite kvällsfika ..Med kladdkaka .. MUMS !!!! Fast hann inte göra själv så fick bli en färdig ..Och självklart Julmust till ..Har druckit så mycket Julmust så lagom till jul är jag säkert riktigt trött på det ...

En liten tjej som mumsar i sig ..

Så smaskigt o onyttigt :-) ...

Bra jobbat bara 3 fel på Teorin ..

Så nu kan han äntligen ta det lugnt ett tag efter mycket prov o sånt i skola också ..

Önskar att även jag tog körkort när jag var 18 år ..Tänk vad många jobb man hade kunnat sökt o vad lättare allt blivit ..Men bättre sent än aldrig ...





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!