2 Dec .Hemma dag !

Då var det dax för lucka 2 .. Brukar då aldrig gå så fort att få upp alla ..Ja utom 14 åringen ..Hon vill bara sova hon ..




I dag blev det en Schimpans ..Men lite för svårt för liten att lära sig så blev rätt o slätt ..Apa ..Skoj att hon blir så glad för djuren hon får Iaf :-) ..

Jag mådde värre i dag så blev bara en snabb sväng ut till affären ..Visst är det typiskt att alltid när man är dålig så fattas det något .. Klädde på mig massor o gav mig ut ..Ändå frös både jag o Tibdra så mycket ...

Förresten när jag skulle ta upp julsakerna i källaren så hittade ytterkläder där nere som säkert legar i år o dagar .Hittade en jacka till mig ..Perfekt eftersom den här inte är lika bylsig som mina andra vinterjackor ..Har inget minne att jag haft den .. Så blev en sväng i tvätten för den o sedan var den som ny igen  (Y) ..Perfekt ..
Ska ta en bild på den sedan ...


Tog det så lugnt som möjligt sedan o orkade kanppt något ..Satt upp lite mer Julgirlanger o en krans på väggen ..Blev mycket bättre eftersom det blev så kalt där när jag mublerade om ..
Vädigt tomt blev det efter skåpet ..

Mitt stora skåp stog där tidigare ...Men blev bättre att ha soffan mott väggen eftersom det är så litet vardagsrum .Iaf tycker jag det är finnast att ha soffor mer i rummer o inte upptryckta mot väggen ..

Gillar det Amerikanska ..När dom har soffor mitt i rummet ..Så mysigt .. Så ska jag ha den dagen jag får ett stort vardagsrum ..Om det kommer hända vill säga ...Nu har Tindra lärt sig klätrat upp för Matrumsbordet ..O jösses !!! Vad fort det går ..Swich så är hon uppet ..Så gissa om man får jaga henne nu ..

Nu inta soffan o ta en Alvedon o hoppas att man är frisk i morgon ..I morgon blir det till att gå upp kl 5 ..Jösses !!! Det är för tidigt för mig men men ...Ska ta lite Pepparkaksglass ..Ska ju vara bra för halsen :-) ..O den är så söt i smaken så blir inte mycket man kan ta ..Perfekt för en son som mig som vill gå ner i vikt (Y) ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!