Torsdagen den 11 December fönstershopping dag :-)

Så var det Torsdag !!!Härligt snart helg o näst sista morgonen att gå upp vid halv 5 ..Phhhh rätt tufft att komma upp den tiden men snart så är praktiken slut för den här gången för Jimmie ..

Tindra har kommit på att det är Choklad i Chokladkalendrarna så hon vill ha dom hela tiden ..

Så fick gömma dom efter morgonen ..

I dag blev det en hund i hennes Advenspaket ..

Nu börjar det bli ett gäng djur ..Skoj att hon gillar att stå o leka med dom ..Så gulligt hon kan stå o pyssla länge o samtidigt ser hon på tv en lite då o då ..

När hon hade vilat klart ,O även jag ..Behöver sova  nu när man går upp så tidigt ..så trött efter några timmar ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz så då blir det att sova nån tim sen är man pigg igen ..Skönt !!!

Solen tittade fram o vi skyndade oss ut ..men tyvär var den redan borta när vi kom ut ..Skumt !!! Vi som skyndade oss så ..Där ser man vad korta dagarna är nu ..
Vi skulle gå o leka men blev en sväng förbi några Secondhandbutiker Ist .Dpm här Julbockarna var fina ..

.Hittade så mycket fina möbler ..Ska börja göra om Jimmies rum så behöver lite ( nya ) möbler ..Hittade dom här Fåtöljerna ..Dom ska vara ganska små så att det blir mer plats i rummet ..Nu har han en JÄTTE stor Fåtölj som tar över hela rummet ..

Dom här gillade jag .Jimmie tyckte dom var hemska "suck" .Men funderar att ha dom i vardagsrummet Ias ..Om dom finns kvar vill säga till nästa gång jag kommer ..Kan bli så snygga om man klär om dom ..

O så hittade jag den här ..Jätte bekväm ..Men den gillade han inte heller ..Hmmmm så ska sluta fråga honom nu utan köpa när jag hittar någon som passar ....

Såg även den här Matgruppen .Lite svårt att se för alla saker men tänk vad fin den skulle bli om man klär om dom o målar ..

Hittade även den här Kistan ..Så snygg ..Den måste jag bara ha ..Så nu blir det att sälja av lite möbler hemma så man får plats med lite ( nytt) ..Vill göra om överallt nu ..

På eftermiddagen blev det till att börja fxa lite inför morgondagens Lucia , Stryka Stjärngosselnnet osv  ..Elias har Luciatåget i sn skola i år o han ska vara Stjärngosse ..Så gulligt ..Dom brukar alltid vilja vara tomte ..

När allt pyssel var klart laddade jag upp innför gymmet .

Gäller att äta för att orka o försöker äta så mycket frukt som möjligt ..Försöker träna varje kväll nu ..När Anders kommer hem från sin träning så åker jag tll min .
Nu bums i säng ..Roligt i morgon är det Lucia :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!