Onsdagen den 3 Dec , I dag startar Fastan ! :-)

I dag var det dax för min start av 4 dagars Fasta ..Får bara dricks Smootie .Kaffe The o massor av vatten ..Behöver rensa kroppen o äntligen gå ner i kg även om det bara kommer bli vatten som förvinner så är det en god början o sedan kör man på med nyttigare mat ..
Det här står vikten på nu o är allt för mycket till mina 1,61 cm ..Har verkligen förökt med allt o vikten rubbas inte så nu ger jag mig inte ..Det ska gå !!!!

Eftersom nästna hela gänget är sjuka nu ( försylda ) så passar det bra för mig att köra Fasta ..Vem orkar liksom laga massa mat när man är sjuk ..Inte jag Iaf ..Fast klart blir ju tvungen så ungarna får sin mat men nu är dom så stora så dom får hjällpa till mer o mer ..

Äter 9,12,15,18 och 21 ,,O alltid liknande bara att jag byter ut kaffe till Te ibland o olika frukenr ..O lite olika vad jag har i ..Allt från Yougurt,mjölk o fil ..





I dag blev det äppel med kanel o fil till frukost , Lunch Äpple .Päron möjlk o kanel ( har Sötningsmedel också ibland) o endast lätt produkter på mejeriprodukterna ..


O Bär till middag sedan Äpple till kvälsmat ..



Förutom min Fasta så är vi som skat väldigt förkylda här hemma så Isa , Samuel o Elias blev hemma ..Jimmie har sin praktik i dag ..Ons,Tors o fre i fem veckor o börjar kl 6 så bara att ge sig upp 10 i 5 o se till att han kommer iväg ..Fy !!!! vad tufft det är den tiden på morgonen ..Men det går eftersom jag kan vila lite sedan ..Alla är alltid lika sociala här hemma ..
Förresten Isa har klypt håret ..Hon tyckte det blev jätte skönt ...Ska vissa någon bild på henne sedan ..

Tindra älskar ju som sagt att klättra i dag blev det Köksbordet hon villa vara på ..Hon drar ut stolen o klänger sig upp ..Går fort som bara den o ser livsfarligt ut men på något sätt lyckas hon varje gång o när man minst annar så sitter hon där ..




O Diskmaskinen är också rolig att klättra på ..Allt man inte får vill hon göra Phhhh !!!!

I dag blev det ett nytt djur från hennes kalender ..SÅ i dag lät det så här här hemma ..En TIGGGGGGGGGGGGGGGER :-) ..


Efter allt spring så blir man trött ..

Nu göra till lunchen här hemma ..Har börjat se så många goda recept ..Börjar redan sakna att äta ..Undrar hur det ska gå jag ..Men skam den som ger sig ...

Trevlig Onsdag !!!!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!