Fredagen den 5Dec ..Äntligen Fredag !!!!!

Äntligen Fredag

Tyvär Blev det en galet jobbig start på dagen ..Var uppe som vanligt vid 5 snåret o såg till att 17 åringen kom iväg till praktiken sin ..Sedan tänkte jag att jag skulle få sova en tim längre ..Eftersom alla andra barn/ ungdomar är hos sin pappa ..Förutom Tindra ,,Så klart .. Måste varit helt slut för sov över ..Zzzzzzzzzzzzzzzzzz trött !!!!

Missade t-bana,buss o allt men efter mycket om o men så var jag framme :-)  1tim sent
Men allt gick bra till slut ..Blev till att fixa lite i systers butik i dag ..Hann inte mycket men lite fix blev det ..O Tindra fick vara med sina kusiner ...Sedan var det bara att ge sig iväg o handla till helgan ...Hittade i dag en massa småsaker i dag ...Äntligen !!!! har jag fått ihop saker till Elias , Samuel o Isa Advenskalender  :-) Gissa om jag har småpaket att slå in i helgen "skratt"

Lite sent kanske men bättre sent än aldrig ..Har även hittat lite fler Julklappar ..Dom här är ju bara så sötta  (Y) ... Hade själv såna här fast större när jag var liten ...

Till killarna ... (Y)

O självklart också Pokemon figurer :-)

O lite smått till stora tjejen ..Hoppas nu dom inte ser här över ...

Tindra fick sin Advenskalender på eftermiddagen Ist för morgonen i dag eftersom vi varit borta hela dagen ..Men tror faktiskt att Datorn var mer intressant nu...
Tokan !!!!

Såg en som gjort det här fina pepparkakshuset ..Helt otroligt !!! Skulle så gärna vilja göra något eget ..Dom köpta är ofta redan trasiga när man tar upp dom ur förpakningen "suck! ..Så man kanske skulle slänga ihop något sånt här i helgen "skratt" :-) ..

Nu tv resten av kvällen o se vem som vinner Idol ..O måste avslöja ..Min Fasta är över ..Blev bara 2,5 vecka den här gången .Gick ner 3 kg men dom kommer jag så klart gå upp igen .... Har nog aldrig varit så gott med en Tacos tallrik :-) ..O i morgon väntar Julbord ..Men först gymmet !!!!

Härligt Nu är det helg ...




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!