Tisdagen den 16/12 Lugn dag !

Tänk att snart är det jul ..Inte klokt vad fort det går ...Har börjat fundera lite vad jag ska köpa till alla o tror jag vet ungefär vad det blir ..Liten är jag ju klar med redan ..Nästa år tänkte jag köpa lite under hela året ..När jag hittar något fynd så ska jag köpa det ..Mycket bättre så slipper man stressa o köpa allt  sista månaden ..
Konstigt !!! Tyckte jag började i tid o nu sitter jag här igen veckan innan jul o funderar över julklappar ..Så det kan bli ...

I dag blev det lite  ute lek  ..Ska i vår böja åka in till Junibaken men nu är det så mörkt o trist o mycket folk i stan så väntar lite med det ..Längtar så till att det ska bli ljusare ute ...Om ändå snön kunde komma ...
Tindra med sina rån :-) SOm hon bara älskar ..Ett säkert tecken om man vill ha en lugn stund om man tex går o handlar ..Man ger henne ett rån så sitter hon som en ängel :-) ..

Blev till att fixa massäck till Samuel o Elias på morgonen ..Då dom hade frilufsdag ..Ska köpa fina burkar o flaskor till vårterminen ..Mycket roligare för killarna att ha än det här ...

Hahaha det ser inte klokt ut men viktigst att dom har lunch med sig :-) ..

O Tindra fick ett nytt djur i dag ..Nu börjar det bli många ..Både killarna o Isa får också Advenskalendrar Ska ta kort på deras så fort jag hinner också ...




Bildbevis på en litenpepparkaks tjuv hahha ..

På kvällen blev hon så arg för att det inte blev några mer pepparkakor ..Här ser hon otroligt stor ut ..

Den dagen gick fort o redan i morgon Onsdag ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!