Lördagen den 6 Dec ..Första Julbordet för i år :-) ...

Härligt !!! Lördag = sovmorgon !!!! J.I.P.P.I.E !!!

I dag sov jag läääääääääääääääääänge ..Har varit helt slut nu ..Tror det måste vara mörkret ..Blir aldrig riktigt Ljust nu inte ens mitt på dagen ..Behövs verkligen snö ..Som ljusar upp ..Härligt Iaf med helg ..Det behövs efter dessa tidiga dagar det varit ..

Jimmie blev hemma i helgen ..Han ville nog ha lite lugnt ett tag utan en massa syskon ..Alltid roligt när dom vill vara hemma ..Även om han nu inte direkt  vill sitta ute med mig o se på tv en "skratt" ..Men gillar att han har börjat träna ..Vilket även jag skulle göra i dag ..Men hann tvärr inte ..Men i morgon så ..

I går köpte jag Rosetter till minstingen

Nu har min minsting blivit en Rosett flicka ..Som alla småflickor är nu förtiden ..

Visst är det gullligt ..O tänk att den satt kvar ..Nån tim Iaf "skratt" :-D ..min äldsta Isa gillar också Rosetter :-)

O även rosetter på kappor ( se fickorna)..Funderar om jag ska köpa den här kappan till Isa i Julklapp .. Visst är den gullig ...

Nå väl ..Alltså den här Advenskalendern !!!

I dag fick Tindra en till Apa ..Hmmm undrar hur jag har tänkt det med den här Bondgården ..Blir väldigt många Apor nu har hon redan 3 o det är dag 6 "skratt" :-)  ..Ja ja så kan det bli ...
blir en Bondgård för apor hahaha ...

Så skönt Iaf !!! Är så gott som  klar med Tindras Julklappar nu ..Alltid skönt att vara klar med en ..
har Iaf  kommit på vad jag ska ge Jimmie ..jag ska överaska honom med att göra om hans rum medans han är borta ..Blir nog bra ..Hittade jätte fina tavlor med olika motiv  London buss

London t-bana

.Paris

o New york  som jag inte fick med på bild ..Han valde den här ..

Så nu har det redan börjat klia i fingrarna hur jag ska inreda hans rum ...
Kommer bli så bra när det blir klart o han tycker det är sååååå orättvist att inte hans rum är klart när alla andras rum är klara ..Enligt honom ..I gentligen har jag flera rum kvar att göra ..

Vi åkte Iaf till Ikea i dag o åt Julbord ...Där jag hittade tavlorna til Jimmie också ..

Rolig Julgran med hjärtkuddar i ..Dålig bild ..Min mobil börjar gå sönder ...

Det var riktigt gott men fick inte i mig mycket ..Har nog blivit något sedan min Fast ..Får inte alls i mig mycket matt längre o blir mätt mycket fortare ..O känner mig inte alls hungrig ..Så det var ju bra ..Hoppas det kommer hålla i sig ...




2 Matglada .. O ni ser ..Rosetten är ett minne blått ..Fast jag ger inte upp ..Ska nog få på den snart igen :-) ..

Blev en sväng runt butiken också ...O nu har mamma lyckas :-) ..Med rosetten på plats ...

Åkte även förbi en jätte fin Blomsterbutik så lära bara ta en sväng där inne ..Blev väldigt dåliga kort men man kan Iaf se lite ..

Visst är det fint ..

Tänk vilket jobb dom måste ha varje morgon o kväll när allt ska ut o in ..men fint är det ...

Fick sån lust att börja jobba med blommor igen ..

O lika mycket o fint är det inne i butiken ..Men skyltdockor o äldre möbler mitt i butiken ..
















Väl hemma blev det till att ta upp lite Julblommor jag köpr på Ikea blev bara några Julstjärnor o Amaryllis har letat efter vita till bra pris o nu httade jag det ..

Blir till att göra blomsteruppsättningar i veckan ..Men än så länge får dom stå som dom är ..

Nu blir det till att slå in paket här hemma ..O se på Så mycket bättre :-) ...








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!