Torsdag den 4 Dec ! Julfixning fortsätter :-)

Tänk vad tiden går !!!!
Redan Torsdag ..Det här är helt klart en av dom mysigaste tider med all julpyssel ..

Har fortsat med julfixet här hemma ..Blev till att fixa lite i barnens rum ..Isas o Samuel/ Elias rum ..Lite bilder från killarnas rum

Samuels Julstrumpa !!!

Elias Julstrumpa !!!!

Ska ordna nu små paket som dom ska få öppna fram till jul ..Dom blev lite besvikna över Tindras Kalender ..

Så glad över den röda mattan ..Som jag räddat mot att bli slängd :-) Passar perfekt in i killarnas rum även efter jul ..Tindra fick som vanligt ett litet paket o Djuren ökar ...

Tyvär har hon lyckas tappat bort den hon fick i dag så blir till att leta efterden så Bondgården blir komplet lagomt till Julafton ..
I dag blev det en Hund .. Så i dag lät det så här HUUUUUUNNNNNNNNNDDDDDDDDDDD !!!!
Tindra lika förvånnd som alla dagarn o sprang o klättrade upp för bordet Ist i köket o hunden är borta sedan dess ..Hmmm ..Se hennes min här ..Stort frågetecken ? Skratt" Inte lätt att vara minst jämt inte ...

Tog med Tindra ut en sväng i dag också eftersom killarna var förkylda o åkte hem till pappa sin en dag tidigare o stora syster åkte redan igår så vi blev själva ..,visst är hon söt i mössan ..Hon ser ut som en lten ryska "skratt"

Var skönt att komma ut även om varken hon eller jag mår så bra ..
Hämtade  Iaf ett paket ..Blev så glad över min present (premie) ,Så fina skålar , O gillade verkligen Handtvålen o Doftljuset .Luktade super gott ..

 Passade perfekt inne på toaletten där jag samlar på gulliga flaskor  ...Ibland är det bra att prenumerera  på Inredningstidningar ..

Kom på att lite jul fick det bli även där :-) ..

Min fasta fortsätter o är nu inne på min andra dag ..Går helt ok än så länge ..Fast ser fram mot att få äta något riktigt ..Men bara att hålla ut fram till helgen .. Blir ju en kort fasta ..Är glad om jag lyckas med det ..

Drack dom vanliga smoothie med olika frukter ..Fast i dag testade jag med Soja mjölk ..
Blev rätt sött smak .. Men helt ok ..Blev även en thai soppa med Kycklingfilee o Tomat ..

Blev riktigt gott ..Men jösses vad starkt det blev ..Vet inte hur mycket vatten jag lära dricka efter  ..

O se ..Fick redan användning av en av Skålarna .. (Y) !!!!

Nu bums i säng upp vid 10 i fem igen ..O i morgon ska jag väga mig igen ..Får se om det hänt något :-) ...H.O.P.P.A.S kan man alltid ...Oj hålde på glömma Tindra fick dagsplats ( Förskoleplats) i dag ..Skriver mer om det i morgon :-)







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!