Tisdagen den 29/11-16

Nu börjar det dra ihop sig ..Näst sista dagen till December startar ..Jösses !!!
Ock jag som har massor att göra fram till jul ..Bara att bita ihop och sätta igång ..Man hinner det man hinner ..Eller hur ..
I dag blev det att fortsätta fixa här hemma ..Har börjat smått att börja fundera var jag ska göra med Isas rum ..Har gett henne lite förslag men hon verkar inte gilla dom förslagen så mycket så får se vad det blir ..

Blev Iaf första glöggen för i år ..M.U.M.S !!!! Vad gott det var ..Bara jag som gillar glögg här hemma så blir inte direkt så mycket glögg ..

Lite återblicker från tidigare år ..Tindra 1 år ..Och en tomte ..

Jag har nog alltid varit tidig men julen ..Är så mörkt i November så man vill ha upp allt jul så fort som möjligt ..Mitt köksfönster för ca:3 år sedan .

Nog för i dag ..Återkommer i morgon :-) ...

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!