30/11-16 Sista dagen på November !!!

Så var det sista dagen i Nov .. Har börjat funderat vilken färg jag ska ha i år på julen ..Förra året var det guld för mig men i år vill jag ha något annat ..Funderar på vitt o silver ..Men får se ..Blev inga bilder från dagen ..Fick bli lite återblickar i dag också ..
Så här såg min jul ut det året 2013..Gick i silver,vit o blått ..




Och Tindras fina vagn ...

Gungan var poppis för minstingen ..Här 5-6 månader ..


En liten liten Tindra på några månader ..Saknar den här tiden ..Med dom alla ibland ..Ganska ofta om jag ska vara ärlig ..Tycker dom blev stor för fort ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!