Torsdagen den 15/12 Läkaren,Återblickar ..


Johanna Qvists foto.
I dag var det äntligen dags att åka till läkaren med Tindras o hennes öga ..Eller rättare sagt under ögat är hon så röd o torr .. Hon har varit rätt trött i dag också här syns det bra hur hon ser ut ..Stackarn !!!!
Har även ställt in byrån i vardagsrummet igen eftersom jag vill ha vitt där ine ..
Johanna Qvists foto.
I väntan på läkaren ..En nervös tjej ..
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Gick som tur var bra o fick köpa ut 2 salvor till ögat så nu hoppas jag att det kommer försvinna ..Tror det är eksem ..
Hann iväg o handla lite också sedan hem ..Börjar verkligen bli sämre i förkylningen nu ..Typiskt !!!!
Lite återblickar även i dag ..För x antal år sedan så var jag klar med presenter till fröknarna redan nu ..Jösses !!! I år vet jag inte ens vad jag ska köpa ..Slutar säkert med bara lite choklad till dom .. Men  är ju tanken som räknas !!!

Johanna Qvists foto.
Så roligt med dom här återblickarna ..Varje dag får man upp något (nytt) gammalt som hänt ..Nu var det från 2014 o Isa gör årets pepparkakshuset
'Johanna Qvists foto.


Johanna Qvists foto.
Och så blev det rätt likt årets ..
Johanna Qvists foto.
Tindra som 1 åring ..Var väldigt intresserad över snön som kom ..Var nog första snön för det året ..
Johanna Qvists foto.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!