Söndagen den 27/11-16 Samuels rum !

I dag var det dags att börja ta tag i Samuels rum ..Killarna är borta den här helgen så bara äldsta o yngsta hemma så lite enklare då att fixa Samuels rum .Brukar som sakt bli rätt rörigt när man börjar möblera om o röja i alla saker ..Nu är ju inte han sån som bryr sig om jag slänger saker men lättare ändå ..

Så blev till att fixa sänggaveln och säng kappan nu ..Och den här gången ska jag vara duktig o nåla upp innan jag syr ..Så länge det bara är raka stycken så är det inga problem för mig ..Och den här gången gick det mycket bättre med sängkappan än sist jag gjorde den till Elias ..

Blev även svart tyg den här gången ..Samuel fick välja själv och tyckte så mycket om Elias rum o ville ha svart Ist för grått som jag hade tänkt först ..Och så här blev sängkappan ..

Och sänggaveln ..


Rummet börjar snart bli klart ..Då dags för Isas rum ..Ska bli riktigt roligt att göra ett tjejrum efter 2 killrum
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!