Onsdagen den 7/12-16 Julgran o Öppen spis !!!

Trevlig Onsdag !!!

I dag så har vi lagt in alla julklappar som är klara under granen ..Och då är det bara den minsta som jag är klar med ..Vet ej hur det kommer se ut innan julafton ..Nästan så jag börjar tycka det är bra att ju äldre dom är ju mer vill dom bara ha pengar i julklapp ..Fast vet något jag ska köpa till dom alla ..



Ska även möblera om där inne innan Julafton så hoppas det kommer leda till mer plats ...Skulle även vilja ha en öppen spis i hörnet där Julgranen står ..Har sett dom här 2 Öppna spisar en för hörn (som ska vara i vardagsrummet) från Bauhaus ..För 2995 kr

Och dom här 3 som ska vara i köket / allrummet ..Vet inte riktigt vad man ska kalla rummet.Men någon av dom här 3 blir det där Iaf
Första runda ..För 2 99500
 

Andra svarta kantiga .3 99500
och den 3:e vita kantiga ..För 2 69500 

Tror jag vill ha en sån svart men den ska vara vit men lika funktioner ..
Vi får se vad det bir för spis --
Hittade den här bilden från ett sovrum ..Så fint .Nu blev det ännu svårare ..Lika fint med svart som vit  .Gillar Iaf att ha djus i dom Ist för fejkälden ..


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!