Fredagen den 25/11 Black Friday i Farsta C !!!

Så var det äntligen Black Friday ..Som vi har längtat ..Eller ja det kanske bara är jag som gjort det men nu gäller det att fynda allt man kan till jul ..Och vem gillar inte att fynda ...Eller hur ?!!!

Tog med minstingen ..Hon var så trött på morgonen o lite förkyld så fick vara hemma från förskolan ..Så vi begav oss till Farsta C ..Var lugnt o så när vi kom vid 10 tiden ..
Trött tjej ..

Passade på att se lite på Tomte landskapet innan det var dags o fynda Julklappar ..



Inne på Åhlens hittade jag många leksaker till den här tjejen ..Till halva priset ..Perfekt ..

Glad tjej rätt ovetande om julklapparna jag nyss handlade till henne haha ..Blev massor av fynd o mer hemma vid datorn sedan ..Klickade hem ett fint Dockskåp jag hat tittat på länge ..Nu var det halva priset på det ..Nästa år ska jag vara mer redo o köpa in allt till alla ..Finns ingen anledning att vänta till rean när man kan handla upp till 70% på en del varor ..Och så skönt att vara klar med julklapparna redan i Nov ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!