Måndagen den 28/11-16

I dag är det en dag som var fullproppad med måsten för mig därför blev det inga kort från dagen ..Men det vanliga var ju så klart killarna till skolan o Tindra till förskolan ..
Var o handlade in lite mer till rummet i dag ..så nu hoppas jag att jag har allt som behövs Dom här korgarna gillar jag så fick bli några fler som fick komma hem ..

Sängstommen o sängkappan på plats ..



Efter alla måsten fortsatte jag i Samuels rum som ser väldigt rörigt ut nu ..Men ska nog bli ordning där också tillslut ..

Ja det är en del kvar att göra ska måla om en del möbler också så kommer ta lite tid men ska försöka hinna allt så fort som möjligt ..
Nu fortsätta röja o fixa ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!