Tisdagen den 13/12-17 LUCIA !!!

Så var det dags för Lucia ..!!!!
Mysigt ..Såg lite på tv en men annars blir det i morgon vi får se Luciatåg på dagis ..Det ser vi fram mot ..Tindra hjälpte till med dukningen till middagen ..
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Sj har jag börjat målat lite mer ..Brudkistan behövde ny färg o blev vit igen och blev lite annat som också blev vit ..Känner att jag går in mer o mer i den vita perioden igen ..
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Lite återblickar ..Mitt Tomtegäng från förra året ..Då när alla bodde hemma ..Samuel Isa,Tindra och Elias ..
Johanna Qvists foto.
Var inte lätt att få till ett fint kort på dom 4:a ..Undrar vad Jimmie var ..
Johanna Qvists foto.
Fint kort på Tindra o Isa ..
Johanna Qvists foto.
peppar kakas kladdtårta i gamla köket 2013 ..
Johanna Qvists foto.
2014 var det naturfärger som gällde ..
Johanna Qvists foto.
Jag Isa och Tindra 2014
Johanna Qvists foto.
2012 var det Samuels klass som hade Lucia i sin skola ..Han var stjärngosse ..
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!