Torsdag 24/11-16 Julen börjar sakta flytta in .. Lite återblickar ..

Så var det redan Torsdag o snart helg ..Veckan går så fort nu ..
Här hemma har det börjat bli mer o mer jul här hemma ..
Passa på att fika med Saffrans ostkaka för att jållla Julkänslan kvar , Så gott ..Var lika gott som vanlig Ostkaka ..


Lite återblickar kom upp som vanligt ..För exakt ett år sedan åt jag dessa ..Så var lika mycket inne i julern redan då som nu ser jag ..Skoj !!!!



Hade fått för mig att jag ville ha mörkare hemma o då så blev alla möbler i min väg svarta ..Hahaha ..
Den här fina gamla soffan som jag fyndade på blocket ställde jag ut o blev så klart förstörd med allt regn o så ..Så var bara att åka till tippen med den ..Tråkigt men den fick Iaf en chans till ..Tjejen jag köpte den billigt av hade haft den på vinden i många år o skulle slänga den ..

Brudkistan gick också från vit till svart ..Nu i dag så kommer den åter bli vit igen ..

Och mitt stora skåp var vit men väldigt slitet o behövdes en om målning så blev också svart ..I dag funderar jag på att göra skåpet vit eller sand färgat igen ..

Då målade jag om en massa möbler svarta ..Något jag gillade då men nu vill jag ändra på allt igen ..Tänk !!! Att man aldrig blir nöjd ..Fast klart .Skulle vara rätt trist om man aldrig ändra något utan hade likadans år ut o år in ..
Tänk vad den här tjejen har växt sedan dom här korten togs för ett år sedan ..Roligt med dom här tillbaka blickarna ...



Killarna är sig lika Iaf ..

Dom var så duktiga o hjälpte mig med målningen för exakt ett år sedan ..Tänk vad dom haft det jobbigt dom senaste året efter flytten blev ju inte alls som vi hade tänkt oss  ..Hoppas snart det vänder för dom ..

Lill tjejen var så liten för ett år sedan men dockvagnen var redan då en favorit ..

Möbler som ska målas ..

Då kör vi ..Mina hjälpredor ..

Den 3 de var inte så intresserad av målningen ..



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!