Fredagen den 2/12-16


I dag är det redan fredag och alla kommer hem ..Bästa helgerna är när alla är hemma .Tindra ,Samuel och Elias på morgonen ..
Glad kille på väg till skolan

Och en till glad kille ..

Tindra vägrar ha ytterbyxor så då får hon gå så här sedan får man kämpa på dom på förskolan ..Det bästa är om dom är inne på på förmiddagen ..Så man slipper haha ..

Jag vill inte sitta jag vill dra ...



Gillar deras vinterjackor i år .. Snart dags för Tindra att skuta med vagnen men tänkte inte stressa på det utan det får ta den tiden det tar ..
Har Iaf bestämt färgerna för årets jul blev vit o silver och grått  i år ..

Fint med gråt o vit i hopp..

Mar får bortse lite på den här bilden ska hinna fixa till vardagsrummet också men tar ett rum i taget ..Svarta bordet ska bort o kommer nog andra med bord o sånt ..Granen går i vitt o silver i år

Som jag skrev tidigare gillar bäst när alla är hemma Elias här o Anders .

.och Samuel o Isa ..

Lite återblickar ...Tindra liten tjej på några månader ..

Tindra 1 år ..Älskade hennes hus ..

Elias o Tindra ..Gladis :-)

Så här såg granen ut då ..2014

En vild 1 åring ..

Elias fikar ..

En glimt från gamla köket när jag var inne på koppar o brunt ..

2014 var det koppar brunt som gälde till julen ..

Choklandkalendern var lika poppis då som nu för killarna ..

glimt från vardagsrummet 2014 ..

Julkalendern 2014 ...

Jag i fixar tagen 2014 ..


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!