4:e Advent Söndagen 18/12-16 .

Bildresultat för när 4 ljuset brinner
Nu börjar det dra ihop sig till Julafton ..Redan 4:advent och den här veckan är det massor att köpa o göra ..Så blir inte så mycket på bloggen nu men kommer att uppdatera så fort jag hinner ..
I dag fyndade jag en hel soppsäck med barnkläder ..Fick dom helt gratis ..Var en familj i närheten  som bara ville bli av med kläderna .Och glad blev vi ..Har även lagt bud på en auktion som jag hoppas jag vinner ..Blir Isf en julklapp till Elias ..Hoppas Hoppas !!!!
Bildresultat för auktion
Nu se till att få kväller här hemma ..Bara 2 dagar kvar o väldigt korta dagrar
Så i morgon blir det att köpa in presenter till fröknarna på förskolan ..Lärarna köper jag inte till längre ..Dom är för stora nu o vill inte ge längre ..
Bildresultat för julklappar

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!