Tisdagen den 6/12-16 Paket, Dockskåp

Så var det Tisdag ..Och vardagen är igång igen ..I går eftermiddag passade jag på att hämta ett paket från Jollyroom ..I dag var det dags att se så att allt fanns med ..Gillar den butiken på näter ..Har så mycket fint o erbjudande jämt på olika saker ..Den här fyndade jag på Black Fridag ..Till halva priset ..

Man kan ju tycka ..Varför ta upp ett paket när det ska vara en julklapp men man måste sätta ihop allt därifrån så man vet att det inte fattas eller är trasigt ..Killarna tyckte det var riktigt roligt att hjälpa till med paketet ..



Och efter en del kämpande från mig så fick jag i hop det ..


Såg att jag glömde sätta fast Balkong o trappan så for hoppas att det är helt ..Det visar sig på julafton ..
Har varit lite sugen på att måla det vitt som en tjej som har en jätte fin blogg gjort ..
(ps.lånade bilder )
DSC_0142

DSC_0105

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!