Måndagen den 5/12-16 Djurgården och Junnibaken och Inredningsbutik !!!

Så fortsätter vi dagen på det här inlägget ..Efter NK så fortsatte vi ut mot Djurgården ..
Vi passade på att äta lite inne på Mc Donalds innan vi gick vidare till Djurgården ..

Såg den här mysiga Godis båten när vi var på väg ut ..Måste vara den mysigast Godisaffären jag har sett

Måste gå till den någon dag ...

Men i dag var vi ju på väg ut till Junibacken ..Och vad möter oss när vi kommer ut på Djurgården om inte ett helt Tomte land ..

Var söta Tomtar överallt ..Vile ta ett kort med Tindra o en Tomte på en bänk ..Så man ska se hur stor dom var ..Men det var inte poppis ..Oj!!! Vad arg hon blev ..



Hej hej !!!

Tindra var nog rätt glad att äntligen komma fram till Junibacken ..Efter alla Tomtarna haha ..







Blev några timmar med lek för tjejen o mig ..

Tindra är ingen tuff tjej utan blir mest rädd o försöker fly så fort det kommer andra barn som vill leka där hon leker ..Man tycker synd om henne ibland ..Som här ..Hon kämpade för att komma fort ifrån stället när dom här flickorna kom ..Visst ..Rätt skönt med ett lugnt barn men ändå vill man att hon ska vara mer framåt mot andra barn ..Fast på Dagis har hon sina kompisar ..Som tur är ..

Leka affär är en riktig favvis även hemma ..

Och dockor är också en favorit ..







Eter all lek så passade jag på att se på (nya)inredningsbutiken vid Serges torg ..Som kanske inte är så ny längre men har aldrig varit in där men tänkt gå in varje gång jag kommer till stan ..Så fin butik ...

Gillar att dom hade levande växer också ..Grön mossa måste jag bara köpa ..


 




Efter dagen på stan var det skönt att ta det lugnt hemma ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!