Lördagen den 3/12-16 Loppis,Jångpromenad Paketinslagning osv ...

Trevlig Lördag !!!
Så skönt att få sova ut ..Tror det är det bästa med helgerna .. Om jag ska vara ärlig ..Tindra sover bra i sitt rum nu o säng ..Tror det känns tryggare nu med sänghimmelen ..Fast hon somnar oftast inne hos oss på kvällen sedan får man bära över henne .. A tycker hon kan sova hos oss hela natten men sj har jag så svårt att sova när hon ligger bredvid o sparkar så är riktigt glad att hon sover utan problem sedan i sin säng ..



Och varje dag öppnar hon sina små paket i kalendern sin ..Hade tänkt att jag skulle göra till Samuel o Elias också men hann inte ..Så ska köpa något och skriva 24 på till Julafton som en överraskning ..Vet att Elias är lite besviken för det ..Så känns inte riktigt ok att Tindra fick men inte dom .. Nästa år blir det till dom Iaf ..
Tindra o Samuel på morgonkvisten ..


Samuel hjälpte till att slå in paket också ..Perfekt med alla kartonger man får från butikerna ..Kanske inte blir så fint men fort går det Iaf :-) --

Sedan passade jag på att åka ner till loppisen .Var ute efter glas jag kunde plantera hyacinter i ..

Fanns ett gäng att välja mellan ..

Dom har allt möjligt där ..Den här jackan o blusen var jätte fin ..Hade kunnat köpt den om jag inte redan hade betalat när jag såg den ..Så får se om den finns kvar till nästa gång ..

Och massor av julsaker ..

Ja den här gillade jag och det får man hoppas på :-) ..

På eftermiddagen gick vi ut på promenad ..Var inte vidare varmt men så fint nere vid Alby ..Man har tur som bor här med så många finna ställen runt knuten ...Tindra lite frysen ..Och uten ytterbyxor som hon ( som vanligt) vägrade sätta på sig ..

Fin bild på Isa ..Våran badplats i bakgrunden ..



Stor o liten ..

Isa hade gått runt i skogen snabbt o vi väntade ..Oj vad Tindra blev glad när hon fick se stora syster koma från skogen ..Synd jag inte filmande var så gulligt när hon sprang o skrek mot Isa ..Överlycklig ..

Gunga vill hon alltid göra ..


Killarna var också med men dom vände efter ett tag ..O äldsta hade ingen större lust att följa med ..

Hitta dem här på ett träd ..Ditt måste vi gå antingen i morgon eller nästa vecka ..Så fina saker o blomsteruppsättningar dom hade gjort där förra året  på den marknaden ..


Lite återblickar ..
Gullig bild på Elias o Jimmie .. 2012

Här var det pepparkakshus på G ..Samuel o jag 2012 ..

Pepparkakshuset 2012 ..


Med Elias,Isa och Jimmie .Samuel var med men inte på kortet .2012 var det ..

NK 2012

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!