Onsdagen den 11/1-17 Loppis !!!


Trevlig Onsdag !!!!
Redan mitt i veckan ..Känns som det börjar bli en av min vanligaste mening här på bloggen ..Men det känns verkligen så ..Dagarna bara swicccccccccccchar förbi ..
I dag passade jag på att se på lite gamla möbler på en loppis i Högdalen Centrum eller är ju så klart en Secondhand ..
Min butik som jag vill ha ska ha mest nytt men även en del gammal ..Såna där fina speciella saker som man kan hitta på såna här ställen o på aktionen osv ..
Bara avgudar att gå runt o strosa på såna här ställen ..man vet aldrig vad man hittar ..Eller inte hittar "skratt" :-D ..


Finns stol ..
Johanna Qvists foto.
Kolla in det här bordet ..Så snyggt !!!! Tom hjul under benen ..Gillade även hatthyllorna o stolarna här ..Man kan ju alltid klä om stolsdynor o sånt  ..
Johanna Qvists foto.
Skattgömmor !!! Tyvärr blev det inget med mig hem ..Hade blivit lite besvärligt5 att ta ett bord på bussen ..och min privat chaufför var ute på jobb ..Hmmm måste nog sparka honom som jobbar Ist för att passa upp på mig haha ..Nä skoja bara ..
Johanna Qvists foto.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!