Onsdagen den 4/1-17 När man börjar tröttna på Julmaten !!!

Så var det Onsdag !!!
Mitt i veckan jag pysslar med mitt o alla andra är i skolan o på förskolan ..Mysigt att vara inne såna här stunder o tända ljus äta en julskinkesmörgås o bara ta en lugn ficka innan alla kommer hem ..Fast börjar ta in lite annat nu ..Börjar smått bli mättad av all julmat o inte står vågen på rätt sida längre heller ..Så rätt mycket att jobba med nu efter jul ..Om man säger så ..
Vi kan Iaf ingte klaga på att det inte blev snö i år för nu öser det ner ..J.I.P.P.I.E till alla barn ..Mindre jippie för alla bilister osv ..



Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Kände mig Iaf mycket nyttigare med soppa ..Om man försöker förtränga att det ligger pannkaka bredvid ..fast en bra pannkaka utan vetemjöl ..LCHF är ju grejen för alla andra o galet gott ..Fast tyvärr har jag inte märkt så mycket än viktmesigt man det kanske kommer ...
Johanna Qvists foto.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!