Tisdagen den 7/2-17 Fixardag !!!!


Go dagens !!!
Så var det Tisdag  ..Nu är jag där i gen ..Men visst går veckorna fort ..Swichhhhh så är det helg igen ..

Passade äntligen på att måla om en ramlist ..Gammal som kommer från Indiska ..Men jag gillar den o den har varit alla möjliga färger men nu fick den åter bli vit ..Vill ha ljust igen ..Min mörka period börjar försvinna mer o mer ..Men vill ha mer riktigt trä o sånt ..Lite mer rustigt o inte bara vit som jag hade förr

Nå väll !!!!
En förre o en efter bild men blev inte nöjd så passade på att  i dag ta mig ner till secondhanden vid Tyresö C ..Blev lite fynd där en kruka ,ram och en ljuslykta ..Fina tycker jag o kostade ..Typ .. ingenting :-))) ..Passar mig perfekt nu när jag ska vara duktig med mina pengar ..

Hämtade hem en förskyld tjej från förskolan i dag ..Stackarn !!! hoppas hon mår bättre i morgon ..Iaf så får hon vara hemma med mig ..Vad är det dom säger om Februari eller det kanske är januari ..Vebruari hmmm måste nog fundera om det var januari eller februari ..

Som tur är behöver jag inte vabba utan kan sitta o fixa med hemsidan ändå oas om hon är hemma eller inte ..Rätt skönt men längtar tills den där super lokalen kommer fram ..Hmmm om den gör det men jag letar lite smått ändå ..Tids nog så kommer den ..

Lite bilder från dagen :

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.



Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!