Fredagen den 27/1-17 Och äntligen är alla hemma :-)


Äntligen fredag !!!
Isa var hemma från skolan i dag också så vi passade på att gå ner till Tyresö C direkt efter att vi lämnat minstingen ..Tindra var mindre glad o ville följa med ..Men i dag fick hon vara kvar på förskolan ..Hade lite jag lära uträtta också så var bäst att hon var kvar ..
Tindra var desto gladare när mamma o stora syster kom o hämta henne tidigt i dag ..Oj!!!! Vad hon flög på syster sin ..Gulligt ..
Vi gick hem o gjorde i ordning Tacos middagen ..Mums vad gott det var ..
Resten va kvällen tog vi det mest lugnt ..
Trevlig helg !!!!



Fin himmel på morgonen ..
Johanna Qvists foto.
Tindra skulle bara ha spaden med sig till Förskolan ..Hmmm bestämd tjej ibland det där ..
Johanna Qvists foto.
Jo mamma jag ska ha spaden med mig ..
Johanna Qvists foto.
Isa i Tyresö C ..
Johanna Qvists foto.
Rätt mycket snö har vi ..
Johanna Qvists foto.
Fattar inte att ungdomarna inte viill klä på sig ..Jag var likadan när jag var ung man slängde bara på sig en tun jacka o så iväg ..Mitt i vintern ..I dag skulle jag aldrig gå ut med en för tun jacka ..
Johanna Qvists foto.
Glada tjejer ..
Johanna Qvists foto.
Inte dumt med en stor o liten syster ..
Johanna Qvists foto.
Nu går vi hem med t kompisar ..(Hästen o Elsa )
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Så gulligt ..
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
middagsdax Fredag=Tacos :-)))
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Min specialare ..
Johanna Qvists foto.
Middags koma efter maten för alla ..
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Jimmie vill också vara med ..
Johanna Qvists foto.
Men det är en förliten soffa för det ..
Johanna Qvists foto.
Trött tjej
Johanna Qvists foto.
Inta kort för dagen
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!