Måndagen den 30/1-17 Ny vecka !!!!


Go Morgon !!!
Ny vecka o jag försöker minans vad som hände för så många månader sedan men ska gå o sakta så ska jag komma ikapp till dagens datum ..
Var en kall solig dag i slutet av januari sista dagen tom på månaden ..Och solen sken när vi sprang till skolorna o förskolan ..Eller ja dom 3 musketörerna sprang o jag gick efter haha ..Måste verkligen ta tag i träningen ..Nu är det dags om det ska vara ok med baddräkt i sommar ..

Hittade rolig fär till Isa också ..Hon som Ä.L.S.K.A.R att byta hårfärg som vi andra byter kläder ...TYP !!!!! Hmmmm ..Har en svagt minne av att även jag var så för x antal år sedan tills jag lyckades förstöra håret helt ..Och nu är det bara VILA för mitt hår ..Ser rätt trist o tråkigt ut o så långt ifrån ett friskt hår man kan ha men tids nog så tar det sig igen ..

Tindra fick så gullig t-tröja o shorts från storebrorsan Jimmie ..Självklart vägrade hon ens prova dom men nån gång kanske hon ändrar sig ..Undrar om det är nu 3 års trottsen börjar smyga sig på ..Hoppas jag har fel .Den perioden är något jag gärna hoppar över även om det hör till

Lite bilder från dagen


Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!