Måndagen den 16/1-17 Nu är julen borta överallt här hemma !!!!


I dag blev det lite av varje ..Passade på att städa bort all jul både i killarnas rum o nu är den helt borta från köket ..också
Skönt !!!
Tindra hade några packet kvar från sin adventskalender som hon fick öppna ..Så blev som lilla julafton för henne .. :-D ..
Mysigt när det är mörkt ute o man kan gotta ner sig i ljus inne ..Jag avgudar alla fejk ljus då jag är så nojig med levande ljus ..Tänk om man skulle råka glömma dom ..Så det är perfekt med dom här fejkl jusen som finns överallt även om dom levande ljusen så klart är mycket finare igentligen ..
Ä.N.T.L.I.G.E.N fick vi även upp rullgardiner i köket ..

Lite bilder från dagen ....
Tindra överlycklig att ha några små packet att öppna ...Även om hon inte ser så glad ut på den här bilden "skartt" ..
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Så var julen borta ..Blir till att byta gardiner lite längre fram ..Än så passar dom svarta bra ..
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Liten ritstund innan kväller för minstingen ..Här är även dom här ljusen jag skrev om tidigare fast har olika modeller o lite här o där ..Blir till att ladda mycket batterier bara ..
Johanna Qvists foto.
Gardinen i köket ..Skulle vilja ha en enfärgad också o byta mellan ..
Johanna Qvists foto.
Lite fler fejk ljus även här ..Julen borta överallt nu ..Nu längtar jag efter nya blommor o lite vårigt även här inne ..
Johanna Qvists foto.

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!