Tisdagen den 17/1-17 Min vardags lyx !!!!


Trevlig Tisdag så här mitt i januari ..Tycker man kan börja se mer o mer att det börjar bli ljusare ute ..H-Ä.R.L.I.G.T !!!!
Längtar så redan till våren nu ..När alla kommit iväg passade jag på att ta en lång frukost med inredningstidningar ..Alldeles lugnt o tyst ..Det är lyx för mig det :-D ..Inte mycket till krav man har haha ..
Efter alla  o Tisdags loppisen ..Gäller att man skyndar sig ..Folk är verkligen på G om man ska hitta något bra ..Fick med mig små krukor o 2 skålar ..Handlade in små rosa blommor också till Tindras rum ..Blev även lite kläder till mig ..I rosa så klart ..haha ...


Johanna Qvists foto.
Frukost i lugn o ro ..
Johanna Qvists foto.





Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Mina fynd
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Fick dom här från en grossist ..Fina servetter nu till våren ..
Johanna Qvists foto.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!