Fredagen den 3/2-17 Åter tillbaka !!


Go dagens !!!
Då är jag åter tillbaka ..Kan kännas lite lustigt att sita o skriva om det som hände i Feb när vi snart i gentligen är snart inne i Nov  ..Men ibland blir det så ..Man hinner inte med att blogga o tänkte faktiskt helt lägga ner den när ungarna inte längre ville vara med ..Så öppnade jag en n y blogg o tanken var att dom inte skulle vara med mer än en släng men då blev det så trist ..Vad ska lilla jag skriva om ..Mina barn är ju alltid med mig på ett eller annat sett ..
Och dom bryr sig inte så mycket längre heller så då tänkte jag ..Jag kör på med den här bloggen igen ..Den har ju hängt med till o från i många år nu sedan 2012 tror jag det är eller kanske 2013 ..Hmmm !!!Ja ja ..Då kör vi !!!
Januari på en dag tänkte jag klara av ..
Då var vi i här igen Fredagen den 3 Feb ..

Jag tycker inte alls om plast grejer varken på leksaker prydnadsaker eller som topsbehållare ..Så blev att fixa inne på toaletten ..Bort med plasten o in med glasburkar med lock ..Tänkt en sån liten grej kan göra stor förändring ..Ska köpa in en massa glasburkar o ta bort så mycket plast som möjligt ..

Sedan fortsatte jag måla om skåpet mitt ..Jag är verkligen inte en favorit på 50 60 70 0ch 80 tals saker ..Men det här skåpet som troligen är från 50 kanske 40 -talet har jag alltid gillat o det har hängt med länge nu ..Blir ommålat ibland när lusten kommer på ..Nu ska det bli sand/rosa ..Kan låta hemskt med ett rosa skåp men ljusrosa är riktigt fint o behöver bryta av dom vita väggarna utan för hård kontrast som den svarta färgen var ..

Bilder kommer sedan när den är klar :-) ..

Efter allt målande var det riktigt gott med Ostkaka ..Kanske inte det nyttigaste men strunt samma ..Sååååå gott o är ju helg nu så då får man gotta i sig lite extra ..

Lite bilder från dagen :
Då jag föröker hinna med många inlägg nu så hoppar jag över att kommentera under bilderna ..



Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!