Söndagen den 5/2-17 Lugn dag innan veckan börjar !!!

Go dagens !!!
I dag så passade vi på att ta en lång promenad runt här i Tyresö ..Det var rätt kyligt men bara man fick upp farten så blev man varm ..Tindra lekte på ett gäng lekparker vi gick förbi så vi fick lite pausar i mellan åt ..Kan ju vara bra för en så person som mig ..Man är ju inte värdens vältrännaste person direkt "skratt" :-) ..Fast promenader är ju jätte bra det med ..Fast klart gymmet skulle nog behövas i mitt fall haha ..

Nog om det ..Passade på att göra lite go fika till killarna kom hem ..Varm Choklad passar utmärkt nu när det är så kallt ..Vi spelade lite spel o killarna fick mig att ta allt från karameller som smakade sur mjöl o katt mat ..Fruktansvärt ..Kändes som man aldrig fick bort smaken ur mun efter ..A.L.D.R.I.G mer det spelet ...Men jag ska nog ta min hämnd någon gång på dom 2 hahaha ..

Lite bilder från dagen :

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!