Lördagen den 7/1-17 Sandviken !!!


Så var det Lördag ..Här hemma höll jag på skriva ..Men riktigt så är det ju inte ..Vi är ju inte hemma utan hos mamma/pappa i Sandviken ..Jimmie ville in o se på rean i dag också så vi åkte in till Valbo ..Även jag ville se mer på rean ..Igår blev det inte mycket man hann se ..Hmmm !!!! Antar att det kan bli lika i dag med om jag känner gänget rätt ...
Inne på Rusta o testar massarsstolar ..Det skulle vara något det .. Framför tv en om kvällarna med lugna tysta barn o ungdomar runt om kring sig :-)
Johanna Qvists foto.
Hjälpredan Elias kör Tindra så gärna ..
Johanna Qvists foto.
Gänget ..
Johanna Qvists foto.
Nån som är väldigt glad Iaf ..Undrar vad han går o klurar på jag ..Kanske vad han ska köpa för sina pengar ...
Johanna Qvists foto.
Blev som igår o hann knappt in i affärerna men dom såg fina ut utifrån Iaf .. :-)
Johanna Qvists foto.
Det här med att ta av sig mössan inom hus är inget för Samuel det ..
Johanna Qvists foto.
Det här var ju grejen i somras ..Undrar vad det blir i sommar ..
Johanna Qvists foto.
Grönt o fint ..
Johanna Qvists foto.
Johanna Qvists foto.
Johanna Qvists foto.
Lite fika går alltid ner speciellt när det är halva priset på all fika ..Då kan man tom få en extra bulle :-)
Johanna Qvists foto.
Mot S-viken igen ..Mycket snö är det ..
Johanna Qvists foto.
Pulka dags ..
Johanna Qvists foto.
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Antar att det är sista året jag får med mig Samuel ut i baken ..
Johanna Qvists foto.
Jag fryser som bara den ..
Johanna Qvists foto.
Brottning i snön är också skoj ..
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Jag orkar inte mer säger Elias ..
Johanna Qvists foto.
Men nog hade dom roligt när dom väl kom fram ..
Johanna Qvists foto.
Jag ska brotta ner dig säger Tindra ...
Johanna Qvists foto.
Var mycket folk där på kullarna i Vallhov ..
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Hej va det går !!!!!
Johanna Qvists foto.
Insta bild ..
Johanna Qvists foto.
Hemma väntade Jimmie o Mormor/morfar , mamma/pappa --
Johanna Qvists foto.
Blev tacos ..Trött tjej efter all pulka åkning ..
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Efter Tacosmiddagen tog vi fram Uno !!!

Johanna Qvists foto.
Gissa om killarna fuskade ..Kan inte tänka mig att jag skulle kunna förlora iaf "skratt"
Johanna Qvists foto.
Hejarklacken :-)))
Johanna Qvists foto.


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!