Tisdagen den 3/1-17 Ä.N.T.L.I.G.E.N en ny telefon !!!!


Tisdag en kall januarie dag tesdade jag min nya telefon ..tack Jimmie för den fina julklappen ..Måste gjort något bra under uppväxten för att få sån fin julklapp av sonen min eller hur haha ..
Hoppas på det Iaf ..
Tog lite löjliga suddiga bilder på mig ..Ja jag vet urlöjligt för en snart 42 åring men strunt samma ..Jag är ändå rätt omogen för min ålder ..Undrar fortfarande vad jag ska göra när jag växer upp !!! Typ :-))) hahaha ..



Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
Tindras dockskåp är poppis för minstingen här hemma o perfekt när hon har en i sitt rum o en i vardagsrummet ..Ska bara ta o måla om dom sedan så blir det bra ...
Johanna Qvists foto.
Ja !!! Vad ska man säga ..skruttan är som mig ..Ä.L.S.K.A.R att äta framför tv en ..Annat en pedanten till pappa det ...
Johanna Qvists foto.
Ja mamma !!!Nu säger jag så här !!! haha hon är så sött med sitt prat nu förtiden ..
Johanna Qvists foto.

Blev en rätt tidig kväller så nu kommer vi vara riktigt pigg i morgon ..:-)))
Inte dumt alls Sov gott !!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!