Söndagen den 8/1-17 Bloggen är mitt Fotoalbum !!!

I dag åkte vi hem till Stockholm igen ..
Hittade tyvärr inga bilder från dagen ..Men känns Iaf skönt att få gå igenom alla bilder från mobilen o rensa ut o ha in dom man vill i bloggen ..Så roligt att gå tillbaka o se sedan ..
Har enbart bloggen för mig själv ..Som ett digitalt fotoalbum ..Ska jag vara ärlig så saknar jag dom gamla hedliga Fotoalbum man hade ..Hittade ett gäng när jag gick igenom ett skåp i lägenheten ..Skoj o gud !!! Vad smal jag varit ..Saknar det men bara att kämpa på o inte vikten som är viktigast utan hälsan ..
Nog om det ..Återkommer strax om morgondagen ..Då finns det bilder att se :-)))
Bildresultat för fotoalbum

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!