Onsdagen den 8/2-17 En ny fixardag !!!

Go dagens !!!
Skriver jag lite smått till mig själv ..Men vill så gärna ha kvar allt smått o stort som händer för mig o mina små o stora ..Så blir lite som alla små flickor det här ..Min egen lilla dagbok ..Skoj eller hur haha ..

Den där tavellisten o tavlorna jag satt upp o målade i går blev jag som sagt inte alls nöjd med ..Så var bara att ner med dom o upp med det nya ..I går på passade jag på att kopiera bilder på barnen ..Vill ha dom i svart vitt därför o så blir inte korten förstörda av solljuset ..Bra va ..

Fast sedan när jag fick upp det så blev jag ändå inte nöjd ..Hmmm !! Ja ni märker jag kan gå runt o flytta på saker här i evighet o blir aldrig riktigt nöjd ..Så kommer säkert bilder på en ytligare variant längre fram ..

Tycker Iaf att bilderna på Jimmie o Isa är så gulliga ..Tindra är så lik sin storasyster på det här kortet ..Skoj att se likheter när man ser gamla kort där dom är jämngammal ..

Lite bilder från dagen :

Johanna Qvists foto.


Johanna Qvists foto.

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!