Lördagen den 4/2-17 Inne hallen börjar bli klar !!!

Go dagen så här på lördagen ..Skönt med helg !!!
I dag har jag sorterat ut mitt te förråd ..Börjar bli ett gäng nu men behöver ha flera ..Vi är ju ett gäng som dricker te här hemma ..Och kaffe haha fast kaffet drickandet står mest jag för ..Så gäller att köpa in när vi är på ön eller hitta annat här i stan ..

Blev en sväng i dag med lill tjejen ..Visst börjar hon bli stor nu ..Bara att inse ..Nu har jag ingen babys längre ..Roligt när dom blir äldre också ..Mycket man kan hitta på med dom då ..Löärdag så blev så klart lite lördagsgodis till henne ..

Vi åkte o köpte lunch på Sushi stället i Svedmyra i dag ..Billigt gott o perfekt för mig o henne ..Hon gillar Sushi lika mycket som jag nu mera ..Skoj !!!

Medans Tindra lekte med dockskåpet så passade jag på att fixa inne hallen ..Vwet inte om man kallar det inne hall men är ju hallen mitt i huset om man säger så ..Är nog mörkaste stället på huset så gäller att gå till det med ljusa färger ..Massa ljuspunkter så det känns ljusare än det är ..Tyckte det blev helt ok ..Bara ny matta så är det klart ..För den här gången haha ..

Lite bilder från dagen :

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!