Blev en mysig dag i Visby i dag och solen tittade fram ibland  !!!!
Med Shopping på schemat åkte vi  till gulliga Visby .. Fast fick bli fönstershopping !!!!
(Lika roligt det , om inte annat billigare ) .Hittade så söta saker.

Tänk nu har Påsken börjat kommit in i butikerna och Våren börjar äntligen komma till Ön                   :-) ..Tulpaner o blommor trängs i hyllorna  ..Perfekt med plast om man inte har gröna fingrar ..Ett litet tips !!!! ..

Hittade även ett nyckelskåp som var gjort som en fågelbur ..Så fint och annorlunda ..Det får bli min nästa inrednings köp för mig !!!!

Har lovat att visa min växande mage och här har ni även den ..Börjar bli riktigt stor även fast det gått mindre än halva graviditeten ..Undrar hur jag kommer se ut i slutet i den här takten ...







 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!