Sol Chips och Sportlov :-)

Då har man varit i Stockholm hela denna Soliga härliga dagen ..Har varit helt otroligt väder ..Började dagen med Snabb gröt frukost med hjärtat mitt på Gotland för att sedan fort åka till färgan i morse ..
Tror inte jag hålde mig vaken många minutrar ..Sen sov ja bort 2 timmar av resan ..Var riktigt gott ..Så otroligt trött men ljuset och Solen gör mig så mycket piggare :-) ..



Väl hemma i stan blev det lång promenad i härliga "Vår" vädret ..Vet inte om man änns vågar skriva Vår ..Känns om det kommer komma bakslag snart igen ..Men njuter så länge det varar ..Och i dag var det riktigt Vårigt och varmt..


Blev ändrade planer för lovet så blev endast jag och 15 åringen hemma ända till på fredag .. Så får se va vi ska hita på ..Antar att det blir mycket tid på gymmet nu ..Jag Jimmie och Magen "skratt" .Jag får alla andra på gymmet att må bra eftersom man intre är vidare tränad ..Hmmm som jag nog aldrig varit :-) .."skratt" ..


Nu Familjen Annorlunda ..Firar lovet med chips ,dipp,choklad och Semlor .. ..Så underbara familjer Man får en del tips därifrån som jag ska börja praktisera på mina barn som inte är speciellt hjälpsamma när det kommer till städning och hushållssaker ..
Trevlig Sportlov !!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!