Tända ljus , Hemlagade biffar och Melodifestivalen :-)

Tända ljus , Pulkabacken , Hemlagade biffar och Melodifestivalen :-)
Väll hemma igen så hann pojkarna med en sväng i pulkbacken medans vi fixade middagen !!!

Blev hemlagade biffar ,Potatisgratäng och sallad så roligt att barnen gillar det .Är godare än det ser ut
 
Laddade sedan innför Melodifestivalen !!!Killarna fixade o grejade ..
 
Nu kan vi konstatera att vi alla blev nöjda med resultatet !!! Min Uggla gick till andra Chansen och rockgruppen vidare till min STORA glädje ..A blev nöjd över att 5.an gick vidare ..Modern Talking kopian ..Jösses !!!

 

Kommentarer

  1. Vad mysigt ni har det. Jag ville att killgruppen skulle gå vidare och det gjorde de. Men sen ville jag att Janet hon som sjöng sist skulle gå vidare men det gjorde hon inte. Jag är glad att Amanda inte gick vidare gillar inte riktigt henne.

    SvaraRadera
  2. Ja fast dom såg inte så mycket på Melodifestivalen ..X-boxen är ju roligare för dom ..Tyvärr ..Fast dom var duktiga att hjälpa till Iaf :-) ..
    Ja ha ..Vet inget om den där Janet ..Men hon hade varit med i något program hörde jag ..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!